SOL-trening mandag 10/1 i Kalnesskogen!
Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 7. jan 2022
Denne mandagen er det o-teknisk trening med løyper og poster i Kalnes-skogen. Siden vi for tiden ikke får være inne på SOL-hytta etter treningene passer vi på å komme oss litt rundt til andre kart og terreng. Husk hodelykt! Møt opp kl 18:00 ved Gamle Kongevei ca 1 km nord for Torsdagsløpet!
Logg inn for å skrive en kommentar.