Trening på kart mandag 15. februar

Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 14. feb 2016

Det blir trening på kart for alle mandag 15. februar. Husk å ta med hodelykt og kompass.


Logg inn for å skrive en kommentar.