Trening på kart mandag 15. februar
Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 14. feb 2016
Det blir trening på kart for alle mandag 15. februar. Husk å ta med hodelykt og kompass.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 14. feb 2016
Det blir trening på kart for alle mandag 15. februar. Husk å ta med hodelykt og kompass.
Logg inn for å skrive en kommentar.