Bli med på sprintløp/trening i Kulåsparken mandag 14. september!
Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 10. sep 2020
Bli med på sprintløp/trening i Kulåsparken mandag 14. september.
Dette er for alle!
Start 18:00-18:30 ved scenen.
Løyper for alle og opp til 2,7 km.
Ta med brikke, om du har.
Velkommen!
Husk smittervern!
Logg inn for å skrive en kommentar.