Sommeravslutning mandag 13. juni

Postet av Rekruttutvalg Sarpsborg OL den 6. jun 2016

Det blir sommeravslutning på SOLhytta mandag 13.juni. Grillen er klar fra kl. 19:00. Miljøutvalget kjøper inn pølser og hamburgere med tilbehør, så sett av litt tid etter trening.


Logg inn for å skrive en kommentar.